falskt

asså vafan.
nu måste jag faktiskt skriva här vad jag känner. bryr ni er inte läs inte.
asså den människan, vad fan är de för fel.
orka gå runt och ljuga och göra folk ledsna bara för att man ska leka svår!
nej sånt går jag faktiskt inte med på.
jag orkar inte bry mig om dig längre.
jag tyckte om dig, jag trodde jag betydde iallafall lite grann för dig.
men så var de kanske inte.
jag va som vem som helst.
du sa att jag inte va vem som helst.
om jag inte är de.
visa mig de.
nu orkar jag inte slösa mer tid på att skriva om dig i min blogg.
och jag hoppas innerligt att den personen läser de här nu.
för du, du har gjort mig så jävla ledsen.
bara så du vet de.

fråga inte heller vem de är, för de här är bara till den som tar åt sig!

Kommentarer
Postat av: alexandra

<3

2008-07-19 @ 13:27:32
URL: http://aluxandra.blogg.se/

era ord:

your name:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din egen blogg:

era ord:

Trackback
RSS 2.0