lördag 4/7

godmorgon höll jag på och säga. dålig uppdatering har det vart men det får man leva med. igår firade vi sandra och sedan drog dom ut på krogen. jag fick roa mig själv tills jag hittade trevligt männiksor på east ewst sushis uteservering där resten av kvällen spenderades med hur mycket skratt som helst. när det stängde gick jag med x hem och sov. imorse var det segt att gå upp, kom upp vid halv 11 och efter ett tag stack jag iväg två gator och lekte med mina fina flickor. vi sov och åt mat hehe. snart ska jag upp på stan och möta ása, så får vi se hur kvällen slutar. jag vet iallafall att jag har mycket att prata med henne om. och hon lyssnar och bryr sig, som vissa andra inte gör. nä nu ska jag fixa mig och sen dra till stan, pöss




från igår


Kommentarer
Postat av: lolli

terri<3

2009-07-05 @ 01:51:55

era ord:

your name:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din egen blogg:

era ord:

Trackback
RSS 2.0