det är ingen vanlig dag för de är emmas födelsedag hurra hurra hurra!

goddagens! skola idag like always. efter skolan vart det lunch på stan med mathilda, för gott. sen mötte jag upp emma och hon dödade mej typ vi gick i säkert 100 timmar, ne men 2 och efter de va jag död. så jag tog bussen hem. ikväll blir det bakad potatis här hemma exakt samma som jag och mathilda åt på stan men skitsamma de är ju gott. & fyfan för snö när jag äntligen trodde att de skulle börja bli vår kommer de mer snö än någonsin! helvete vendela säger jag. men vad kan man göra, de är bara att vänta. jag & mina babes har börjat med veckans höjdpungt. vi ska hitta på någonting roligt en gång varje vecka. den här veckan får de bli risbergska festen som är på torsdag. kommer säkert bli kanon om man lyckas få vara kvar längre än 10 min som sist. jag blev dock inte utkastad men mådde så sjukt jävla illa och var tvungen att gå ut därifrån. lollo och sandra gick t.om. ut innan mej och inte av samma anledning ;) nu vankas de tydligen innebany match i vardagsrummet så vi hörs senare Puss
ps. grattis emma på födelsedagen! <3


fel skolval kanske...

Kommentarer

era ord:

your name:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din egen blogg:

era ord:

Trackback
RSS 2.0